Fest - igen...


Igår kväll var det den fjärde festen på fem dagar och jag känner att jag behöver en liten partypaus nu eller nåt. :-) Men gårdagskvällen blev väldigt lyckad! Malin, Tien och jag började hemma hos mig för att sedan få sällskap av Karyen från Singapore också. Sedan gick vi vidare till en "erasmusförfest" där vi inte kände så jättemånga, men det var väldigt trevligt! :-) Kvällen avslutades sedan som vanligt på tisdagar på Piecken, studentpuben som ligger där jag bor...

Det bästa med gårdagskvällen var att äntligen på träffa mina "SATC-tjejer" Julia, Rosa och Zsofia igen. Vi har inte setts allihopa på nästan 3 veckor tror jag... Julia har vart hemma i Barcelona, Zsofia i Ungern, Rosa har haft mycket att plugga och jag har vart i Alicante - och haft mycket att plugga. Det sämsta med gårdagskvällen var dock att det var sista gången jag såg Claire innan hon åker hem till Canada pga. att hennes mamma är sjuk. Så sorgligt att säga hejdå till folk som man kommit ganska nära, men inte vet om man någonsin kommer se igen...

Sista gången med söta Claire (den långa mörka tjejen), sorgligt...

 

Tillsammans med mina fina tjejer igen, har saknat er! (Men nu har vi bokat in en middag på torsdag för att uppdatera oss lite på vad som hänt sen sist..! :-))

 

Annars är det ganska underbart här nu! Det är supervarmt ute, typ 25 grader!!! Och enligt en holländsk tidning är Holland just nu den varmaste platsen i Europa! Så dagen idag kommer att tillbringas på gräsmattan utanför mitt fönster solandes... Tar med mig böckerna med så får jag se om jag orkar plugga nåt... Men först ska jag bege mig till affären en sväng för att köpa solkräm, känns som det kan behövas nu...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0