Glad över att jag har så fina vänner! / Happy to have such great friends!


Idag har jag haft en sån dag då jag har pratat med många vänner hemifrån, och vill bara tala om att jag saknar er och blir glad av att prata med er! Det känns så skönt att prata med er som känner mig så väl... Det är svårt det där, tråkigt att åka iväg på det sättet, att man saknar många hemifrån. Så tänkte tillägna detta inlägget till några av mina underbara vänner (finns många fler!) som jag saknar...


Underbara Marie och Sofia som alltid har funnits där. Helt sjukt att vi, Anna-Karin och Malin har känt varandra sedan vi var 6-7 år... Tycker så himla mycket om er allihopa! Och blev så glad över att prata med Marie i 1,5 timme idag, så länge sen jag pratade så länge med nån, men underbart att höra allt om vad som händer hos dig!

 

Vackra Essie som alltid ger mig så kloka råd, och som jag tycker så mycket om fast vi är ganska olika på många sätt... Bevis på att "opposites attract"! ;-)


Underbara, smarta Linnéa som alltid kommer med kloka råd om skolan och som uppmuntrar mig att köra mitt eget race och inte lyssna för mycket på hur andra gör! ;-) Längtar så tills vår solresa i juni!!!

 

Söta Ann-Sofie som alltid ger de bästa råden och alltid är beredd att lyssna! Kommer bli grymt att vara grannar igen i sommar! :-)


Min fina lillasyster som jag är så glad över att jag kommit närmare nu det sista... Älskar att du också har kommit att uppskatta att bo utomlands och leva det livet, härligt att ha nån att bolla det med! :-)

 

Underbara Louise som är bäst på att peppa och som förstår mig precis... Hoppas du vet hur glad jag är över att ha dig!

 

Söta Helena som alltid sporrar mig att bli ambitiös! Så stolt över dig gumman, att du fixar simningen, juridiken och ett socialt liv samtidigt... Inspirerande! :-)



But the wonderful and hard thing with being gone like this is that I collect even more wonderful people, whom I'm so happy to have met, but whom I'll also miss a lot when I go home again... But I have to believe that we'll meet again, and also there's also Facebook and Skype! So here are some of all the lovely people that I've met here (there are many more...)! :-)



My wonderful "SATC-girls", love how much fun we always have together! And love that I can talk to you about everything... :-)

 

Sweet Mac, so happy to have you as a neighbour here to have fun with, talk with or just to hang out...

 

My sweet Swedish girls down here! Victoria, so happy that we went to Nijmegen both of us so that we started hanging out, and Malin I really like hanging out with you! :-)

 

Sweet Anna and wonderful Tien, so happy to have met you! And soooo happy that you'll join me in Sweden! :-)

 

The american dudes... ;-) Happy to have gotten to know you and hang out with you, but feels so strange that you'er going home this weekend, way too soon...

 

Lovely Maria Laura! So happy that we went to Spain together so that I got to know you!

 



Kommentarer
Postat av: Louise Antonia

Du är underbar du med! Kom hem snart så vi kan motivera varandra öga mot öga ;)

2011-04-29 @ 09:58:11
URL: http://louiseantonia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0