Livet är ganska underbart just nu! :-)


Just nu är allt väldigt riktigt bra, sådär så att man bara ska stanna upp och njuta... Vädret de senaste dagarna har varit som svensk sommar, ca 25 grader och sol, och jag har kunnat ligga ute på gräsmattan framför mitt hus och sola varje dag. Så har tillbringat eftermiddagarna med Mac, Anna, Andrew, Doug och Malin där...

Sen fick jag tillbaka den andra tentan jag gjort idag och hade fått 7,5/10 på den, vilket jag är jättenöjd med, speciellt eftersom jag tyckte tentan var så konstig så jag var rädd för att jag hade kuggat den... Så nu har jag klarat 14 poäng av 31 denna terminen, grymt! :-D Hade dessutom min sista lektion för terminen idag, så nu är det bara tentor, umgås med folk och resa som gäller... Inte klokt vad fort det har gått, i början var det så mycket lektioner och nu är de slut.

Sedan har jag tillbringat kvällen med mina underbara tjejer som jag nog inte insett hur mycket jag saknat förrän vi sågs bara vi fyra på en restaurang och pratade om allt från playstation till religion och påsk till långa förhållande till impulsivitet - ja lite av varje... :-) Vi måste verkligen se till att göra det här oftare...! Restaurangen var helt grym med, supergod mat!!! (Så ett nytt bra ställe att ta mina föräldrar till när de kommer, eftersom de ska vara här en vecka gäller det ju att samla på sig några...)

My wonderful girls, I had such a great time tonight, and I love you so much! <3

(Älskar att jag som enda blondin är mer solbränd än sydeuropéerna!)

 

Den fina inredningen på restaurangen... Helt underbart!

 

Så för att sammanfatta läget så försöker jag att stanna upp i nuet och bara njuta just nu, för allt är ganska väldigt underbart...! :-)

 



Kommentarer
Postat av: Anna (Skåne)

2011-04-22 @ 09:10:58
Postat av: Anna (Skåne)

Oj. Råka trycka, så det blev tomt inlägg :) Låter som du har det superhärligt vännen! Blir så glad av att läsa ditt inlägg! :) Må gott, syns om en månad typ :) Soliga påskhälsningar från Sverige! Massa kram!

2011-04-22 @ 09:13:14
Postat av: lovisa

glad påsk! :D

2011-04-22 @ 09:19:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack Anna! :-) Som jag sa är allt himla bra just nu... Saknar dig, får bli nåt Ängelholmsbesök i sommar tror jag! ;-)



Lovisa: Glad påsk själv!

2011-04-22 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0