Massa bilder från Alicante!


Tänkte att jag berättar sagan om Alicante bäst genom att visa lite fina bilder... Är hemma nu igen efter en bra flygresa, och det känns lite kul att vara här med alla igen, men lite saknar jag Marlene och hennes strand! ;-)

Stranden sedd från Marlenes balkong

 

Maria Laura (min italienska kompis), jag, Marlene och Camilla (Marlenes rumskompis) på stranden första dagen...

 

Njuter av stranden...

 

Jag och Maria Laura badar för första gången iår - i april - amazing! ;-)

 

Jag och Marlenes italienska rumskompis, hon bodde visst med två italienska killar, inte två italienska tjejer som jag trodde... ;-)

 

Marlene, Camilla och jag på den korta (typ 20 meter) promenaden från lägenheten till stranden.

 

Blev lite party på kvällen, och här sitter jag i Marlenes stora vardagsrum med fyra koreanska tjejer. Älskar att träffa folk från hela världen såhär! Såklart så drack vi sangria också...

 

Självklart åt jag frukost på balkongen...

 

Vi besteg Alicantes stora berg och tittade på den vackra utsikten. Fästningen var stängd, men utsikten var kvar!

 

Kände mig som "king of the world" som DiCaprio säger i Titanic när jag var däruppe och tittade ut över stan.

 

På toppen träffade vi ett gäng gulliga amerikaner! Älskar att träffa nya människor oförberett sådär!

 

Är man i Spanien måste man ju äta tapas, och Marlene visade oss värsta grymma stället!

 

Marlene och Maria Laura på samma ställe...

 

Jag och min söta syster, som ser jättemycket längre ut än mig... Haha... :-)

 

Soluppgången från Marlenes balkong imorse innan jag åkte till flyget!

 

Sådär, då har ni nog fått en ganska bra bild av hur min Spanienresa såg ut, och jag kan säga att det var precis så underbart som det ser ut!!! :-)

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0