Massa plugg...


Det händer inte så mycket här just nu, har tenta i Dutch Criminal Law på torsdag och i Refugee law på fredag, så ägnar mesta delen av tiden åt att plugga till dem. Var i biblioteket halva dagen idag och det blir nog detsamma imorrn tror jag. Men sen har jag slappat en del med, har svårt för att komma in i den rätta pluggkänslan... Men de här tentorna känns lättare än de tidigare så hoppas att det ska gå vägen ändå!

Låg ute på gräsmattan och solade lite idag med, men känner att det börjar bli kallare nu igen... Inte kallt, men 18-20 grader kanske, så inte den sommarvärmen vi varit bortskämda med den senaste veckan.

Ikväll tänkte jag gå förbi Piecken en kort sväng för att prata med Tien lite om Sverige och hänga med lite folk där, men blir inte sent, eftersom jag måste plugga imorrn. Sen har Andrew och Doug sin avskedsfest på torsdag, så blir nog att gå dit en sväng med, även om det också blir lugnt eftersom jag har tenta på fredag. Så veckans stora fest kommer bli på lördag då de firar Queens Day här i Holland. Då klär alla sig i orange och går ut på gatorna och festar för att fira drottningen, så det blir häftigt att se det. Troligen åker vi till Amsterdam, där firandet ska vara som störst! Så efter tentan på fredag tänkte jag och Mac gå ner på stan och köpa lite saker att ha på oss.

Det kommer vara mycket folk...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0