Påskafton på stranden med härliga amerikanare! :-)


Imorse när jag vaknade så kändes det lite konstigt att inte vara hemma med familjen och måla ägg och få påskägg med godis såhär på påskafton... Men istället har jag tillbringat dagen på en vacker strand  med vilda hästar vid floden som går genom Nijmegen. Och det är fortfarande "bikiniväder" med ca 25 grader och sol här, så livet är ganska underbart just nu, även om det kanske inte blir sååå mycket påskfirande som det skulle ha blivit hemma. Men ikväll har jag i alla fall bjudit över lite kompisar på förfest och utgång, så blir nog en riktigt bra kväll med! Här kommer lite bilder från min fantastiska dag på stranden:

Framme vid hästhagen...

 

Doug klappar lite "vilda" hästar

 

Stranden som bestod både av solande människor och lekande hästar :-)

 

Närmare bild på hästarna

 

Lekande hästar på stranden, de verkade inte alls bry sig om alla människor runtomkring...

 

Solande amerikanare - känns lite sjukt ändå att umgås med ett gäng amerikanare på en strand i Holland i april, men älskar sånt, lite udda saker i livet! :-)

 

Doug, Brittany, Rob och Andrew

 

Jag och Andrew

 

Sofia A: Tänkte på dig så mycket på stranden idag, du skulle verkligen ha älskat att vara där med alla hästar och det härliga vädret! Saknar att resa med dig, hoppas vi kan få till nåt sånt igen, Australien var alldeles för länge sen...

 

Mamma&pappa: Den här stranden ligger bara ca 15-20 min promenad från ert hotell, så jag ska definitivt ta med er hit när ni kommer, får hoppas att det underbara vädret håller i sig! :-)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0