Påskfest / Easter Party!


Igår hade jag lite påskfest hemma hos mig med efterföljande utgång och det var himla trevligt! :-D Kul att fira lite fast man inte är hemma... Sen har jag hört att en del härnere försöker läsa min blogg via google translate och det funkar sådär, så ska försöka mig på lite översättning också tror jag. Vet inte om jag ska fortsätta blogga på engelska helt istället kanske, men förstår alla hemma då? Jag tog en massa bilder på festen igår, så här kommer de!

Yesterday I has an Easter Party at my place, and afterwards we went to some clubs in the city center, it was really nice! :-) It's fun to celebrate a little even though I'm not at home... I've heard that some people down here tries to read my blog, but google translate makes some funny translations, so therefore I translate a little instead. Maybe I should just start blogging in English instead, but I'm not sure if everyone at home will understand then? I took a lot of pictures during the party yesterday, and here they comes!


Vi började lite på mitt rum / We started off a little in my room

 

Jag, Victoria, Julia och Zsofia

 

Anna, Tien och Karyen

 

Julie, Karyen, Andrew och jag

 

Jag och min underbara "tvilling-Anna", som återigen också hade röd klänning utan att vi hade pratat om det... / Me and my wonderful "twin-Anna", who once again also had a red dress without us talking about it...

 

Jag, Gabor och Anna

 

Hollands flagga! :-) / The flag of Holland! :-)

 

Brittany, Doug, jag, Anna, Andrew och Rob

 

Jag och amerikanerna... / Me and the americans...

 

Jag och Julie

 

Ute på Underground...

 

Idag ska jag inleda dagen med påskbrunch på stranden för att sen avsluta den med påskmiddag hos Tien, tror det blir en grym dag idag med! :-) Det enda som blir lidande är nog pluggandet...

 

Today I'm gonna start the day with a Easter Brunch on the beach and then I'll finish it with an Easter Dinner at Tien's, and I think it's gonna be a great day today too! :-) The only thing suffering is my studying...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0