Senaste veckan


Jag är ledsen att uppdateringen varit så dålig det sista, men det har hänt så mycket här så har inte riktigt hunnit med... Eller början av förra veckan (mån-ons) var ganska lugn. Jag tillbringade större delen av dagarna i biblioteket i skolan och förutom det besöke jag gymmet flitigt! Spanien here I come! ;-)

Lite fina blommor nära där jag bor!

 

På torsdagen var det sedan födelsedagsfest för en tjej jag inte direkt känner, men som jag har många gemensamma vänner med. Jag var länge tveksam för om jag skulle gå eller inte, men bestämde mig tillslut för att gå, vilket jag är väldigt glad för, det var en grym kväll! ;-)

 

Födelsedagsbarnet Anne blåser ut ljusen på tårtan.

 

Jag och mina fina girls! ;-)

 

Mac och rockringen som av nån anledning fanns där...

 

Jag och Mac på Piecken när det var "pitchernight"

 

Fredagen blev sedan lite seg, men på kvällen bar det av till Zsofia för ungersk middag, och för att träffa hennes pojkvän som var på besök, och han var jättetrevlig! De var så söta ihop! :-) Men han pratade inte engelska, så det var lite komplicerat, men hans tyska var ungefär lika bra som min, så vi körde på det... Men kvällen blev väldigt lugn med tidig hemgång eftersom jag var tvungen att plugga massor under helgen.

 

Hela gänget hemma hos Zsofia!

 

Zsofia och hennes pojkvän - så söta! :-)

 

På lördagen blev det mestadels plugg, men vädret var fantastiskt (ca 20 grader och sol!) så gjorde det delvis utomhus... Sen blev det lite zumba på gymmet, vilket är en rolig, men svår träningsform! :-) På kvällen hade Lorenza en italiensk middag som jag också var på, och det var fantastiskt god mat. Först snittar som förrätt, sedan en grym siciliansk pastarätt och efter det en supergod tårta! Men även denna kvällen blev nykter för att orka plugga på söndagen.

 

Så även söndagen bestod mest av plugg, men även en tur till gymmet med nån som är mycket starkare än mig, vilket resulterat i en hemsk träningsvärk idag. Kan knappt gå... Men gissar att det ska kännas om det ska bli resultat! ;-)

 

Idag har jag gjort min första muntliga tenta någonsin, som jag tyvärr kuggade... :-( Men det var ett svårt ämne, så det var ganska väntat att det inte skulle gå jättebra, men blev ändå lite besviken. Men ska göra om den 20/4 och då ska det gå bättre! ;-) Sedan pluggade jag i skolan för min nästa tenta i försäkringsrätt på torsdag. Efter det har det blivit lite promenader för att diskutera livet med Malin och Tien... Mycket mysigt! :-)

 

Nu ska jag snart gå och lägga mig för att orka med morgondagens program med plugg i skolan, "bootcamp-workout" med Malin och födelsedagsfest på kvällen. Det blev ett lite väl långt inlägg så hoppas ni har orkat läsa, men det var så länge sen jag skrev så det fanns mycket jag ville berätta! :-)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0