Utomhusbrasa för Claire


Igår hade söta Claire sin avskedsfest eftersom hon åker hem på onsdag. Vilket känns jättetråkigt... Så vi började kvällen igår hemma hos henne för att sedan gå ut och göra upp en brasa i ett gammalt skrotat badkar. Sedan plockade någon fram en gitarr också, och finns det något mysigare än att vara ute vid en brasa och lyssna på när nån spelar gitarr? ;-) Vi var ett stort gäng som var där också, som mest säkert uppemot 50 stycken, som ville säga hejdå till Claire... Jag stannade där till strax efter 1, men då började det bli lite väl kallt och dags att cykla den knappa halvtimmen hem. Fick sällskap av Stefan, Doug och Andrew också vilket var trevligt, inte så kul att cykla ensam mitt i natten...

Början på brasan...

 

Lite folk runt elden...

 

Rosa, Luara och jag

 

Annars är allt ganska fantastiskt här just nu! :-) Klarade den hemska tentan, vädret är toppentoppen (ska vara över 20 grader hela veckan, helt sjukt för april...) och ikväll blir det studentpuben Piecken igen - och "alla" kommer! Ser verkligen fram emot det!

 

Men först tänkte jag inleda dagen med att åka till biblioteket och plugga lite för tentorna jag har nästa vecka, så att jag med gott samvete kan ligga ute på gräsmattan och njuta i eftermiddag... :-)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0