Goodbye party!


Igår kväll hade jag fest för att säga hejdå till alla underbara vänner hemma i Sverige innan jag ger mig ut på nya äventyr och det blev väldigt lyckat! Det var en del som inte kunde komma, men med de som kom på blev det en perfekt mix av folk! :-) Låter bilderna tala för sig själva...

Last night I had a party to say goodbye to all my wonderful friends in Sweden before I carry on with new adventues and the party was a lot of fun! I'll let the pictures speak for themselves...


Louise och Alex

 

Agnes, jag och Sanna

 

Några av mina juristtjejer! :-) Helena, Dejana, Karin, Louise och jag

 

Jag och min underbara Sofia! Och mobilbakgrunden är nu uppdaterad! ;-)

 

Vackra Mahsa och jag! Lycka till på dina äventyr gumman! <3

 

Sanna, Björn och Agnes

 

Helena och Karin

 

Omid, Dejana och Mahsa

 

Fina Victoria med hennes holländare Michael

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0