Bilder från min tysklandshelg...


Här kommer en bildkavalkad från helgen i Tyskland hos Damla, som var helt grym! :-) Skriver lite under varje bild...

Damla och jag på deras favoritcheesecake-ställe i Hamburg.

 

Mums! :-) Helgen bestod till ganska stor del av mat,

både sötsaker och turkiska rätter...

 

Damla tillsammans med hennes gulliga kompis Özlem som vi umgicks mycket med under helgen.

Träffade faktiskt henne i Cadiz med, när hon var och hälsade på Damla.

 

Vacker strandpromenad i Hamburg.

 

Det var ganska kallt i Hamburg...

 

Lite mörk bild, men vi satt och fikade vid den vackra sjön mitt i Hamburg.


Jag på det gamla torget i Hildesheim (staden Damla bor i).

 

Andra sidan av torget.

 

Sedan var jag ganska dålig på att ta kort de sista dagarna, men Damla var desto bättre, så det kommer kanske fler kort när hon har skickat till mig...!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0