Födelsedagsfest!


I fredags fyllde jag ju år, och det kändes lite konstigt att inte fira det hemma i Sverige. Trots att jag rest en del har jag alltid varit hemma på min födelsedag, så detta var första gången jag vaknade upp ensam på födelsedagen. Så det var lite tråkigt, men hade fått fina kort som jag öppnade på morgonen iaf, så det blev lite speciellt...! :-) Under dagen åt jag lunch med Victoria och Malin och sen gjorde jag chokladbollar och bakade tårta! Måste ha en tårta för att det ska kännas som födelsedag på riktigt!

Årets mästerverk! :-)

(Anledningen till att en bit saknas är för att Malin är allergisk mot nötter och det var spår av nötter i chokladen, så tog bort en bit till henne innan jag gjorde klart tårtan.)

 

 

Sedan ordnade jag en födelsedagsfest för mina närmsta vänner härnere i mitt kök på kvällen, och det var riktigt trevligt! :-) Vi stannade här tills lite efter 12 och begav oss sedan till en temafest i stan ("black&white"). Så det var en riktigt lyckad kväll! Här kommer lite kort som beskriver den mer kanske...!

 

Jag och mina underbara "Sex and the city"-tjejer! ;-) (Tiens uttryck...)

 

Mac och Claire

 

Jag och Tien

 

Victoria, Malin (också svensk) och Mihaly (var tvungen att kolla upp stavningen på det...)

 

Födelsedagssång på engelska och svenska (tack Malin!),

och ljus på tårtan (tack Mac&Claire!)

 

SATC-tjejerna hugger in på tårtan!


Ewa (Polen), Brittany (USA), Victoria och Malin myser i soffan...

 

Jag och fina Victoria! :-)

 

Julia (ombytt i mina kläder för black&white-temat) och Amber


Mihaly (Ungern), Tien (USA) och Luca (Italien)

 

Jag och mina söta tjejer igen! <3

 

Tack alla ni som kollar min blogg fast jag varit så dålig på att uppdatera, även fast jag inte vet vilka ni är så blir jag jätteglad! :-) Ska försöka skärpa mig med uppdateringarna med...



Kommentarer
Postat av: Helena

Helloj... Och stort grattis i efterskott :) Du ser ut att ha haft en underbar födelsedag även om jag förstår att det kändes lite ensamt på morgonen. Hoppas skolan går bra och att du är frisk! Ha det fint. Många kramar

2011-03-01 @ 15:05:22
URL: http://helenakumblad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0