Min lägenhet / mitt rum...


Det var ju ett tag sen jag flyttade in i min lägenhet nu, men har inte riktigt hunnit med att visa er några bilder på den, så här kommer lite bilder! :-) Jag bor alltså i ett rum med handfat, men delad toalett (2 st), dusch (2 st) och kök med sju andra personer. Det funkar väldigt bra och alla är väldigt trevliga! :-) Har inte behövt vänta på att använda något heller, möjligen köket om man lagar mat vid 19 på kvällen när alla andra också vill göra det...

Här är min korridor!

 

Såhär ser det gemensamma köket ut, fint och städat, me like! :-)

 

Precis innanför min dörr har jag ett sådant här handfat

och på den motsatta väggen har jag en garderob.

 

Myshörna att plugga i med fåtöj och lite ljus att tända... :-)

 

Skrivbordet och bokhyllan...

 

Sängen, inte den allra bekvämaste, men helt ok...

 

Är lite dålig med uppdateringarna eftersom det händer så mycket här nere hela tiden. Har börjat inse att det inte riktigt är semester heller, har ganska mycket att plugga för juridiken... Idag skulle vi ex. lämna in en kort uppsats om ifall det behövs en social dimension till EU:s interna marknad, och detta innan kursen ens börjat... Har skrivit ihop något i alla fall, sen om det är bra eller inte är en annan sak! :-)

 

Har varit lite seg idag med, eftersom jag var på Piecken igårkväll, studentpuben som har fest varje tisdag, lite opraktiskt dock eftersom jag har förelsäning 8.45 varje onsdag... Men den ligger bara 2 min att gå från min lägenhet, så det är nära i alla fall! :-)

 

Annars har jag kommit igång bra med träningen här nere med, de har ett bra gym och sportscentre på skolan! Så i måndags testade jag, Mac och Claire zumba, vilket var kul (men svårt!), så det kommer jag nog fortsätta med. Har gjort några besök på gymmet med...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0