Besök i Gråbo

Dagen idag har ägnats åt besök hos älsklingens föräldrar i Gråbo, utanför Göteborg. Tycker det är mysigt att åka buss dit och tillbaka tillsammans med älsklingen och prata och sådär... ;-) Vi fick supergod mat där och spelade På Spåret-frågesporten, riktigt kul faktiskt, men vi förlorade tyvärr... :-(

Nu har jag gjort lite matlådor till kommande veckan också, pannbiffar med klyftpotatis och tzatziki blir det, mums! :-) Men nu vet jag inte vad jag ska hitta på resten av kvällen... Funderar mellan att packa och bära lite mer ner i källaren (men är inte så sugen på det), kolla på tv/läsa bok hemma (känns lite segt) eller åka och hälsa på älskligen (men han har en uppsats att skriva klart ikväll, så borde inte störa honom).

Har inte tagit några roliga bilder idag, så tänkte bjuda på lite fina bilder jag fick av Marie igår från älsklingens 80-talsfest tidigare i vår:

Marie och jag i våra snygga outfits!

(Marie hade original 80-talskläder, medan jag mest satsade på mycket färg.)

 

Snygg blå mascara! ;-)

 

Jag och älsklingen (som enligt mig hade lite bristfällig utklädnad... ;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0