Bodypump och språk/vinkväll

Igår var jag på bodypump tillsammans med Essie. Jättekul att få tränat lite tillsammans med henne! :-) Men idag har jag så sjukt mycket träningsvärk... Instruktören var så bra så vi tog ut oss till max. Under passet tänkte jag på alla otränade människor i Biggest Loser som tränar som dårar redan första veckan, fattar verkligen inte hur de orkar...

Ett annat bodypumppass. (Bilden härifrån)

 

Efter passet gick jag hem till Noemi för lite gemensam middag och vindrickande. Hade inte druckit vin på ett tag så var så sugen på det! Det var väldigt trevligt och utvecklade sig till en riktig språkkväll. Vi pratade engelska halva kvällen, sen spanska en fjärdedel och svenska en fjärdedel ungefär... Så kul att kunna växla språk sådär! :-) Är så stolt över henne med. Hon pratar så bra svenska! Hon har bara bott i Sverige i ungefär 3 månader, men pratar redan tillräckligt bra för att kunna föra ett bra samtal!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0