Födelsedagsfest hos Helena! :-)

Ikväll har jag varit på födelsedagsfest hos fina Helena! Var en riktigt mysig kväll och en rolig blandning av juridiktjejer och simmartjejer. Speciellt kul var det att träffa Therese och Dejana för första gången på länge och höra om hur de hade det när de pluggade i USA i höstas. Det verkade som de hade haft det superbra och jag blev ännu mer sugen på Holland! Tror det kommer bli toppen! :-)

Hemma hos älsklingen innan jag åkte till Helena.


Söta Karin och jag


Kvällen inleddes med grekiskinspirerad middag på ett långbord som Helena hade lyckats klämma in i sitt lilla kök. Sedan följde glass och maräng som efterrätt och kvällen slutade med att vi spelade Kinect allihopa. Kinect är ett träningsspel, typ som Wii, fast det finns en sensor som känner av att man rör sig, så man behöver inte ha någon kontroll i händerna. Riktigt kul, men riktigt jobbigt! Speciellt boxningen och löpningen...

 

Volleybollspelet

 

Coola tjejer i full gång med en boxningsmatch!


Kommentarer
Postat av: Helena K

haha.. carro in action!

2011-01-17 @ 09:53:44
URL: http://www.helenakumblad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0