Förändringen! :-)

Denna veckan gick jag ner 1,2 kg, vilket innebar att idag när jag vägde mig så hade jag gått ner 11 kg sen jag började för 14 veckor sedan, känns så grymt bra! :-) Ofta så ser jag inte riktigt skillnaden själv (men märker den på mina kläder!), så därför tänkte jag göra ett litet fotocollage med före- och efterbilder. När jag ser de gamla och nya bilderna ser jag att skillnaden faktiskt syns - grymt! :-)

FÖRE                                                                                                    EFTER


FÖRE                                                                                                 EFTER



Kommentarer
Postat av: Anna (Skåne)

Hej! Vad skoj med blogg! Ny läsare här :) Gott nytt år! Ser ut som ni hade det mys! Må gott! KRAM

2011-01-04 @ 20:32:11
Postat av: Maria

Kul att du hittade hit! :-) Tänkte att det kan vara bra med en blogg nu när jag ska vara bortrest...

2011-01-05 @ 07:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0