Förkyld...

Idag mår jag inget vidare, har blivit mer förkyld igen, så sms:ade min grupparbetsgrupp att jag jobbar hemma idag, hoppas det är ok med dem... Går ju att kommunicera via msn också. Men vi kom jättelångt igår redan, känner mig stolt över vårt grymma team! :-)

Blev inget inlägg igår kväll, mådde inte så bra då heller, men blev en långsam promenad med fina Ann-Sofie för att prata lite, och sedan mys i soffan framför Biggest Loser Australia och Året med Kungafamiljen, sen kom Gustav och det blev lite mys med honom istället! :-)

 

Är lite av en Biggest Loser-junkie, så det är kul att de har startat en ny säsong nu! :-) Går kl 19.00 på 5:an måndag-torsdag! Lite extra kul är att det är från Australien denna gången, längtar tillbaka när jag gör dialekterna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0