Första dagen på det nya året...

Det känns alltid spännande med ett nytt år, en nystart på något sätt, och samtidigt ett sätt att summera året som gått... Igår firade jag in året tillsammans med underbara vänner över en mysig trerätters middag med lite tillhörande underhållning! Mycket trevligt! :-) Det var extra kul att äntligen få umgås lite med Sofia som varit bortrest från och till i ett halvår. Det enda som saknades var de som inte kunde komma pga. sjukdom... :-(

Men för att återgå till det nya året så ska det bli spännande, finns mycket som ligger framför mig nu! :-) De största höjdpunkterna och spänningarna under det kommande året kommer att bli:
  • Juridikstudier i Nijmegen i Holland 23/1-31/5
  • Att tillbringa mer tid med älsklingen
  • Uppsatsskrivande under hösten (=snart examen)
  • Att resa runt i världen lite mer än tidigare...
  • En chans att verkligen komma på vad jag vill göra i livet! :-)
Det ska bli spännande att börja blogga nu iår med, så jag hoppas ni vill följa mig på mitt äventyr! :-)

Jag och älsklingen på nyårsfesten! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0