Gårdagskvällen

Det blev några snabba vändningar under gårdagskvällen... :-) Jag inledde med en myskväll hemma med Marie, lite godis/popcorn och Lilla huset på prärien. (Nostalgi! ÄLSKADE den serien när jag gick i låg/mellanstadiet...) Sedan när Marie gick hem vid 22 tänkte jag softa lite och sen gå och lägga mig.

Men så fick jag sms från Peter och Christian som satt och drack öl på Chez Amis och frågade om jag ville joina dem. Egentligen var jag inte sugen, men jag brukar försöka att inte nobba sådana spontana grejer, eftersom de oftast brukar bli välidgt roliga, så jag bytte om, sminkade mig och åkte dit och tog ett glas vin! :-) Det var himla mysigt, men tyvärr var jag så trött efter allt "flyttande" under dagen, så satt och gäspade lite väl mkt. Sen var det superhög musik med, så man hörde inte vad man sa, vad är tanken med det på ett ställe där det inte ens finns ett dansgolv?

Sen vid 1 så tog jag mig hem igen med försiktiga försiktiga steg, det var sjukt halt ute och såg flera andra göra stora vurpor, men jag klarade mig.

Lilla huset på prärien VS Chez Amis



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0