Händer inte så mkt...

Just nu händer det inte så mycket, har tillbringat en hel del tid i sängen de senaste dagarna (för att kurera mig från förkylningen) tillsammans med Sofie Fahrmans senaste bok Elsas värld. Gillade den första boken, så jag önskade mig den andra i julklapp. Tycker inte riktigt den är lika bra som den första. Men jag gillar den verkligen ändå, en bra blandning mellan ambitioner, resor, galna idéer och relationer! :-)

 

Igår kväll fick jag lite besök i sjukstugan av älsklingen med, mysigt... :-) Vi lagade lite "enchiladas" (det var på tiden att vi lagade mat ihop, det var länge sen...) och tittade på 10 orsaker att hata dig - det var LÄNGE sen jag såg den sist. Men jäklar vad bra den är! Och det bästa är den grymma musiken, vet inte vilka som gör den, men borde ta och kolla upp det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0