Igår kväll

Gårdagskvällen inleddes med en fika på Fröken Olssons tillsammans med mina fina Orusttjejer Marie och Anna-Karin. Riktigt kul att träffa dem (blir alltför sällan...), och det gäller att passa på nu innan jag åker bort! Blev lite planering inför den "indiska aftonen" om några veckor med! ;-)

Bilden är från Anna-Karins 24-årsfest, några coctails blev det inte igår... :-)


Sedan mötte jag upp älsklingen och vi åkte hem och hälsade på Essie och Jens i deras nya lägenhet. Otroligt snygg, men öppenplanlösning och massa plats! Lite skillnad mot min lilla och trånga (men mysiga... ;-)) lägenhet! Vi började med att titta på filmen "The Other Guys", vilket var någon form av actionkomedi. Inte alls min sorts film, men älsklingen tyckte att den var grymt bra och skrattade hur mycket som helst, så gillar man genren så är den nog sevärd! Sedan blev det vilda diskussioner om olika saker ändå fram till kl. 02.00, mycket trevligt! :-) Kändes lite konstigt att åka spårvagn hem med alla fulla "efter krogen människor", när man själv bara varit hemma och hälsat på en kompis...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0