Imorrn flyttar jag till Holland! :-)


Efter en lång väntan är det nu äntligen dags för flytten till Nijmegen i Holland. Jag fick besked om att jag skulle få åka redan den 1/3-10, så det är nästan ett år sen nu...  Jag kommer inte åka helt själv heller, en tjej som heter Victoria i min klass ska också plugga i Nijmegen, så vi kommer göra sällskap ett tag, både på resan dit och så kommer vi dela hotellrum tills vi får våra respektive lägenheter den 1/2. Planet lämnar Säve kl 12.00 imorrn och det är beräknat att vi ska landa i Düsseldorf, Tyskland kl. 13.30, och därefter fortsätter vi resan till Nijmegen med flygbuss. Så jag hoppas att vi kommer fram i hyfsad tid till hotellet så att vi kan utforska staden sen! :-)

 

Det känns lite vemodigt att lämna Sverige, pojkvännen och alla vänner och familj. Men mest känns det bara roligt att få komma utomlands igen (som jag har längtat!) och träffa nya människor och hitta på roliga saker! Jag älskar när livet är som ett oskrivet blad framför mig och jag inte vet vad som kan hända! :-)

 

Jag kommer försöka uppdatera bloggen ganska mycket när jag är i Holland, så att ni kan se vad som händer!  I min lägenhet kommer jag ha internetuppkoppling, men på hotellet vet jag inte riktigt än, så får se hur bra uppdateringarna blir i början... Kommer även lägga upp mitt hollänska telefonnummer och adress så snart jag har fått dem.

 

VI HÖRS I HOLLAND! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0