Kalas hos lillebror...


Igår fyllde min lilla lillebror 24 år, känns konstigt han är visst inte så liten längre, vilket väl betyder att jag är ännu äldre... ;-) Det var ett mysigt kalas med familjen hemma hos lillebror i alla fall, där det bjöds på massa sorters kakor som lillasyster hade bakat och en tårta. Mycket mumsigt... Sedan avslutades hela kalaset med lite delade pizzor med! :-) Denna veckan bor jag i samma hus som lillebror med, så det var himla smidigt att ta sig dit, bara att ta hissen upp, och det uppskattas ju i detta vädret!

Pappa, lillebror och lillasyster (mamma verkar inte ha fastnat på något kort...)


Jag och älsklingen


Paketöppning! :-)


Kommentarer
Postat av: Helena K

Så fin tröja du har ;) - den känner jag ju igen :)

2011-01-22 @ 19:02:02
URL: http://www.helenakumblad.blogspot.com/
Postat av: Maria

Tack sötis! :-) Vi får ha en ny byteskväll till sommaren, var ju mkt givande!

2011-01-22 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0