Nyårsbilder! :-)

Här kommer lite blandade bilder från vår fina nyårsfest! :-)

Matbordet med vackra Sofia i förgrunden! :-)

 

Daniel och Sofia



Oskar fick sitta vid ett eget bord...



Jag och älsklingen!



Gruppbild - Daniel, Anna-Karin, Sofia, jag och Oskar (älsklingen saknades eftersom han tog kortet...)



Jag med fina Anna-Karin



Mitt i alltihopa blev det lite svartvitt... :-P



Gulliga paret... Naawww... Daniel och Anna-Karin



Det bjöds på lite underhållning av musikerna Gustav och Daniel (Anna-Karin sjöng också såklart, men fastnade inte på bild...) Lyssna på Gustavs fina musik här!



Sedan blev det dans i vardagsrummet till älsklingens grymma musikmix! ;-)



Sofia, älsklingen och Oskar var i full gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0