Säga hejdå...


Den här veckan handlar för mig väldigt mycket om att säga hejdå till alla som jag inte kommer träffa på ett tag nu när jag är i Holland... Det började i måndags då jag var hemma hos min fina farmor och sa hejdå till henne, samtidigt som jag pekade ut i kartboken vart i Holland det är jag ska. Hon är väldigt intresserad och brukar följa med i var i världen alla hennes barnbarn befinner sig... Sedan sa jag hejdå till mamma, pappa och lillasyster i måndags med innan jag åkte tillbaka till Göteborg.

Jag och lillebror med farmor på hennes 100-årsdag i somras


I tisdags fortsatte det sedan med att jag träffade Johan för en fika och på kvällen var jag på juridikjouren för sista gången, där träffade jag fina Ebba med. Skulle egentligen ha träffat Ebba igår med, men efter en utdragen klippning/slingning så blev det inte så tyvärr...

Igår var det då dags att träffa min underbara Mahsa, och även om vi hade tänkt ta en fika så hamnade vi på den persiska restaurangen Merci och åt Kobide som är något jag verkligen kan rekommendera, supergott! :-) Och det är alltid ett nöje att gå på restaurang med Mahsa, inte bara för det trevliga sällskapet, utan också för att det inte finns någon som kan njuta av maten som Mahsa... :-)

 

En 2,5 år gammal bild på mig och Mahsa, hade ingen nyare -

måste verkligen bli bättre på att ta kort!

 

Idag ska jag då träffa söta Ann-Sofie för en promenad, sedan blir det lunch med fina Cadiz-Marie och kvällen avslutas på Jensens Böfhaus med underbara juridiktjejerna - Essie, Karin, Sofia och Matilda... :-) Kan det bli bättre?

 

Söta Sofia och Essie - också en gammal bild...

 

I helgen kommer jag sedan att träffa bl.a. orusttjejerna och säga hejdå till dem. Och sedan blir det svåraste hejdå:et till älsklingen på söndag morgon...

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0