Spinning och fika...

Har vart lite dåligt med uppdateringar de sista dagarna, men har varit lite upptagen av dels rättegångsspelet som vi ska ha på fredag och dels att packa inför flytten från lägenheten i helgen...

Igår umgicks jag lite med Louise och hon föreslog att jag skulle följa med på hennes spinningpass. Jag är inte så förtjust i spinning, föredrar träningsformer där man hoppar och studsar lite mer, men det är ju kul att gå på Louises pass, så jag följde med! :-) Det gick bättre än vanligt, lyckades pusha mig själv hårdare, och fick mindre ont i rumpan tack vare Helenas handdukstrick! ;-)

Bilden är härifrån och inte från vårt pass

 

Efter spinningen bar det av till stan för en efterlängtad fika med Emma (den förra blev ju inställd). Det var riktigt mysigt att träffa henne igen och prata av sig ordentligt om allt möjligt! :-)

Kommentarer
Postat av: Helena K

Ja det var ju tur att det funkade med handduk-kudde hade väl varit lite väl...:P

2011-01-12 @ 19:43:30
URL: http://www.helenakumblad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0