Städa och packa

Dagen idag har gått ut på att packa ner saker i flyttlådor för att ställa i källaren när jag ska hyra ut lägenheten. Flyttar nästa helg, men det kan vara skönt att förbereda lite, är mycket saker att packa... Känns som jag knappt har hunnit bo här alls, och nu är det dags att flytta IGEN... Men är väl bara att finna sig i att mitt liv ser ut så, är ju kul med förändring med! :-) Efteråt städade jag lite också, har inte orkat det på ett tag. Ska ju ändå storstäda nästa helg, innan jag flyttar ut. Men nu orkade jag inte bo i smutsen längre, så nu fick det bli en snabbstädning. Lägenheten känns genast mycket finare! :-)

Packning av flyttkartonger - igen...

 

Nu tänkte jag lägga mig i soffan med Elsas värld och bara njuta av att slappa lite... Sen kommer Marie hit för lite mys om några timmar! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0