"Stammisstället" med fina tjejerna!


Jag har precis kommit hem från en supermysig avskedsmiddag med fina juridiktjejerna på Jensens Böfhaus! Vi har gått dit så mycket de senaste åren, så det känns nästan som ett stammisställe nuförtiden. Eftersom de har så bra priser kan man alltid äta en trerätters där, vilket är väldigt mysigt! För min del blev det räkcoctail till förrätt, kycklingspett med rotsaker till efterrätt och chokladkaka med mjukglass och chokladsås till efterrätt, mycket gott och jag är väldigt mätt nu! :-)

Det känns väldigt tråkigt att åka ifrån dem nu... Men vet ju att vi kommer ses igen! Dock är frågan om det kommer bli på samma sätt, Mathilda flyttar till Stockholm redan i vår och om de andra tjejerna stannar i Göteborg efter examen vet man ju aldrig. Känner att jag verkligen måste bli bättre på att njuta av tiden och av vänner medan jag har dem hos mig, för snabbare än man anar skingras man på olika vägar...

Innan jag begav mig... Gillar verkligen färgen på det läppstiftet

som jag fick av mamma och pappa i julklapp!

 

Essie och Mathilda


Karin, Sofia och jag

 


 


Kommentarer
Postat av: Louise Antonia

Åh vad jag hade velat följa med er!

2011-01-21 @ 09:36:36
URL: http://louiseantonia.blogspot.com
Postat av: Maria

Vi hade önskat att du var där med!

2011-01-23 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0