Tillbaka till de bra vanorna! :-)

Under hösten har jag ju kommit in i bra mat- och träningsvanor. Men i december har det gått lite sämre, lite för mkt mat och godis under helgerna och det har gått dåligt att komma in i de bra vanorna igen eter helgerna. Men nu har jag tre "vanliga veckor" utan en massa fester och middagar inplanerade innan jag åker till holland, så nu tänkte jag komma igång med de bra vanorna jag arbetade in under hösten igen! :-)

Dagens mat:
Frukost:
2 dl naturell yoghurt med 2 dl hallon
1 apelsin och 1 banan

Mellanmål fm:
(Eftersom jag ofta är så hungrig på fm brukar jag dela upp frukosten i två delar.)
2 skivor "Frökusar" med leverpastej

Lunch:
Grillad kyckling utan skinn med hemmagjorda klyftpotatis och tzatziki

Mellanmål em:
2 riskakor med gräddfil/lök-smak

Middag:
(Inte så nyttigt kanske, men få kalorier, och jag orkar inte laga riktig mat två gånger om dagen, är inte så förtjust i matlagning... :-))
En liten grandiosapizza capricciosa

Mellanmål kväll:
(Om jag är hungrig/sugen.)
Fruktsallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0