Vardag igen... ett litet tag...

Efter all ledighet och alla helger känns det konstigt att det är vardag igen nu. Imorrn är det back to school som gäller för att skriva en rättsutredning och processa i ett rättegångsspel om människohandel alt. koppleri. Tur att det är ett grupparbete med bästa tjejerna! :-) Vet inte om jag hade orkat motivera mig själv...

Men även om det är vardag nu, så varar den faktiskt bara i två veckor! :-) Sedan har jag en veckas "semester" och sedan bär det av till Nijmegen i Holland och Radboud Universiteit där jag ska plugga hela vårterminen. Ska bli spännande, och kul att komma iväg från vardagen härhemma och se något nytt!

Bild från Nijmegen

 

När jag kommer ner till Nijmegen får jag inte min studentlägenhet förrän den 1 februari, så jag måste hitta någonstans att bo från den 23/1-1/2. Men Victoria (en tjej i min klass som också ska plugga i Nijmegen i vår) är i samma sits, så vi tänkte försöka hitta något hotell tillsammans, så jag har kollat lite på hotell idag. Det verkar inte finnas så många, men hittade ett som verkade ok, och Victoria gillar det också, så vi ska bara fundera lite, men troligen hamnar vi nog här:

 

Centralt läge, 1 km till centrum och 2,5 km till universitetet!

 

Fräscha rum

 

Det finns en liten innepool! :-)

 

Det skulle gå att få internetuppkoppling! :-) (Hade blivit tufft med 9 dagar utan internet annars, är nog lite beroende...)


Update: Vi har bokat detta hotellet nu! Känns så skönt att det är fixat! :-)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad vackert det verkar vara i N. Det skall bli kul att höra mer om detta. Verkar bra med hotellet också.

2011-01-03 @ 19:44:47
Postat av: Helena

Guud vad mysigt det ser ut!!!!

2011-01-05 @ 18:50:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0