En perfekt ledig dag


Idag hade jag ledigt från SJ, men hann knappt tillbringa någon tid hemma för det, utan det har vart fullt upp med roliga saker hela dagen! :-) Morgonen började med att jag träffade fina Louise för lite hälsopepp och det gav massa energi! Efter det så blev det tom en sväng till gymmet... :-P

Jag och fina Louise imorse! :-)

 

Sedan fortsatte dagen med att jag hjälpte Ann-Sofie med att ge lite juridiska råd på kvinnojouren och en trevlig promenad hem. Efter det var det dags för ett besök hemma hos underbara Mahsa. Vi pratade om allt möjligt och gav varann råd där det behövdes... ;-) Men i övrigt kom vi in på allt från religion, resor, beroenden till mina fötter... Haha... Mahsa är nog den första någonsin som gett mig en komplimang för att jag har så fina fötter. :-) Hos henne blev det även mysig fika såklart, finns få som kan njuta av mat som henne! ;-) Kvällen avslutades sedan med några glas vin på Bitter med Emil. Alltihopa kan sammanfattas som en mycket trevlig dag! :-)

 

Kheyli doset daram khoshgeyli! ;-)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0