Finbesök av Nijmegen-Malin


Efter att ha haft en lång överliggning i Karlstad i helgen så fick jag igår kväll besök av underbara Malin som jag lärde känna när jag pluggade i Nijmegen. Hon bor i Karlskrona, så lite långt bort, och med mitt späckade schema för tillfället trodde jag att det kanske inte skulle bli av att vi hann ses i sommar, men nu kom hon hit!!! :-)

Hon kom vid 18-tiden igår kväll och efter att ha mött upp henne på tågstationen pratade vi igenom allt som hänt sen sist. Mycket! Och sen var det dags för lite matlagning... Vi åt pannbiff med klyftpotatis, tzatiziki och sallad, mycket gott! :-) Sen blev det en liten promenad för att visa upp fina Göteborg, och vi hann med Ullevi, Liseberg (med läskiga atmosfear - skulle aldrig sätta mig i den) och Avenyn på en timme. Sen var det dags för gino med glass, mums! Sen blev det mer prat och även lita skypande med en vän i USA som Malin inte pratat med på länge.

Min fina Malin! <3

 

Och jag...! :-)

 

Idag åker hon tyvärr hem igen... Det var en alldeles för kort visit, men iaf väldigt roligt att vi hann ses! :-) Känns inte som det gått någon tid alls sen sist... Sen får min soffa en ny invånare inatt, Marlene kommer hit på besök innan hon ska ge sig ut på nya äventyr igen! :-)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0