Härliga vänner! <3


Jag hade en härlig dag med härliga vänner igår! :-) Först började jag med att träffa vackra och kloka Mahsa för en fika. Eftersom hon har varit i Turkiet har vi inte hunnit ses så mycket och nu åker vi snart iväg på äventyr båda två, så det gäller att passa på! Men det är alltid så härligt att umgås med henne eftersom hon ger massa positiv energi! :-) I slutet av fikan dök också först min fina Anna-Karin upp och sen fick jag träffa Mahsas glada kompis!

Kheyli khoshgeyli!

 

Senare på eftermiddagen intog jag fika nummer 2 tillsammans med min spanska guapa Noemi. Har inte pratat ordentligt med henne sen januari och blev så förvånad över vilken grym förbättring hon har gjort på svenska!!! Nu pratar hon flytande utan problem... Så det finns kanske hopp för min spanska med! ;-) Så kul att se att det går så bra för henne och kul att träffa henne igen.

 

På kvällen åkte jag sedan hem till Christian för lite hemmagjorda hamburgare och film och det blev en mysig kväll med Cornelis-filmen, lite Seinfeld och prat...

 

(Tyvärr tog jag inga kort på de sista fikorna, ska bättra mig lite med det...)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0