Heldag med Mahsa...


Hart vart på Merci och ätit persisk mat med min azizam Mahsa idag! Hon är nog det bästa restaurangsällskapet man kan ha. Dels har hon testat typ alla och vet vart det är bra att gå och dels finns det ingen som njuter så av god mat som henne... Tänk Meg Ryan i "När Harry mötte Sally" - nästan... ;-)

Efter maten gav vi oss av in till stan för att kolla om vi kunde göra några fynd på rean. Det var riktigt mysigt att gå runt och shoppa - det var ett tag sen... Jag hittade iaf en jättesnygg svart klänning på H&M för bara 150 kr som jag tänkte ha ikväll, så bilder på den kommer upp senare.

Ha en härlig fredagskväll nu allihopa! :-)

Min vackra Mahsa tillsammans med bästa persiska rätten - kobide...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0