Jobb, jobb, jobb


Just nu är det mycket jobb som gäller, är mitt inne i en peiod av att jobba 10 av 11 dagar, men eftersom jag har fått softa turer och jobbar med härliga människor så funkar det! :-) Och när det inte är jobb så försöker jag träffa vänner och förbereda saker för alla utlandsvistelser från augusti. Känns så konstigt att jag om 3 veckor åker utomlands och sedan i stort sett inte kommer hem igen förrän jul - äventyret närmar sig och det känns både väldigt roligt och lite läskigt...

Men just nu är det jobb, och det går mest ut på att jag åker till Stockholm, Karlstad, Kalmar, Malmö eller Skee (Strömstad), så jag får se en del av sommar-Sverige, vilket jag älskar! :-) Känner att jag blivit kär i Sverige och alla underbara människor jag har i mitt liv här hemma denna sommaren!



En bild i min jobboutfit (mina mest använda kläder just nu...)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0