Kalmar tur och retur


Idag har jag jobbat en lång dag och åkt fram och tillbaka till Kalmar. Jag sov alldeles för lite inatt eftersom jag stannade uppe sent och pratade om resor, så trodde att en elvatimmarsdag på det skulle bli riktigt tuff, men det har vart en bra dag! :-) Jag jobbade med gulliga Jennifer och eftersom jobbet var ganska lugnt ägnade vi nästan hela dagen åt att prata om allt möjligt från resor till modebranchen...



Vackra Kalmar slott som man ser när man rullar in i Kalmar med tåget...


Men dagens höjdpunkt var att min underbara Essie väntade på mig på perrongen i Växjö. Så jag hoppade ut på perrongen där för en liten "krampaus", lovely! Har saknat henne så mycket i Holland... Synd bara att det bara blev ett femminutesmöte, men bättre än inget!

Fantastiskt vackra Essie! <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0