Marlene är hemma igen! :-)


För någon vecka sen så kom min lillasyster Marlene hem till Sverige igen efter att ha bott utomlands i stort sett i ett år. Det känns härligt att ha henne hemma igen, även om hon funderar på lite nya äventyr och kanske åker iväg snart igen... Men nu är jag på Orust i några dagar för att hinna träffa henne! :-)

Hon ville inte vara med på kort igår, så här är ett på oss från Alicante istället! <3

 

Sedan kommer mammas två systrar ut till Orust för besök i några dagar, så jag och Marlene bakade lite igår. Marlene är familjens bakproffs och brukar alltid hitta på nya saker att göra, medans min specialitet är at baka bullar... :-)

 

Resultatet av gårdagens bullbak - mums! :-)

 

Sen är ju ett givet inslag i Orustbesöket vår hund Porthos som gillar att vara med lite överallt hela tiden...

 

Jag och Porthos i vårt kök

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0