Middag med underbara vänner!


De senaste dagarna har det varit ganska fullt upp med jobb, så har inte hunnit uppdatera eller göra så himla mycket... Men veckans höjdpunkt hittills var middagen på Jensens med mina fina juristtjejer Helena, Martina och Therese. Vi har alla varit utomlands och pluggat det senaste året och hade massa spännande upplevelser att dela med oss! :-) Sen fick jag veta att min klass 1-9:an nog var ganska bra ändå, att man kan jobba utomlands en del om man jobbar på Migrationsverket, hur man bedömer ålder och vilken mat Helena egentligen åt sist vi var där... ;-)


Therese, Helena, Martina och jag på grymma Jensens. Känns som det blivit lite av ett stammisställe när jag går ut med juridiktjejer...!

 

Annat trevligt, icke jobbrelaterat, som hänt sen jag skrev sist är att jag kollade på sport för första gången på länge när Sverige-Japan spelade (men blev lite arg när vi förlorade...), att jag köpt lite arbetskläder till ambassadjobbet, en trevlig middag på Meze (mitt tidigare favoritlunchställe som numera inte serverar lunch längre, men riktigt god mat!) och det bästa av allt... Jag har bokat en biljett till USA i augusti!!! :-) Så augusti kommer mest bara gå ut på att resa världen runt och hälsa på underbara vänner, kan man ha det bättre? Känner mig så lyckligt lottad och älskar mitt liv! ;-)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0