Släktbesök! :-)


Igår spenderade jag hela dagen på Orust tillsammans med familjen, och även lite fler släktingar. Mammas två systrar, en av deras män och ett kusinbarn ska bo i "farmors hus" i några dagar nu. Så det blev lite fika och prat med dem. Var speciellt kul att träffa fina kusinbarnet Amanda, hon är elva år nu och känns så mycket äldre än tidigare. Så lånade ut en del av mina massa ungdomsböcker jag har på Orust till henne. Sen spelade vi Cluedo allihopa med. Man kunde verkligen se hur smart hon är då det krävs att man är ganska kvicktänkt för att pussla ihop alla ledtrådar, och hon fixade det efter bara en omgång och vann! Söt tjej! :-)

Mamma (till höger) med sina fina systrar...

 

Fint kort med mina fina syskon på vår altan...

 

Sen ett roligt hoppkort med syskonen! :-)

 

Sen jag och Marlene med fina Amanda på framsidan av huset...

 

Sen lärde vi Amanda att ta hoppkort (men vi lyckades väl lite sådär...)

 



Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar hoppbilderna! Även de misslyckade... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0