Tänker på Norge...


Efter bomberna i Oslo och dödsskjutningarna på en ö utanför Oslo så går mina tankar bara till Norge idag. I nuläget uppskattar de antalet döda i Oslo till 7 och på ön till över 80. Känner att jag är i chock och att jag inte kan förstå det. Så många döda så nära? Kan detta hända i lugna trygga Norge? Kunde lika gärna ha hänt i Sverige, hos mina vänner... Så hemskt! Vet inte vad jag ska skriva, men kände att jag ändå behövde skriva något. Tänker på Norge och säger som utrikesminister Carl Bildt skrev på sin twitter: We are all Norweigans.

Det som det här ändå slutligt landar hos i mitt liv är att jag måste leva mitt liv som att jag inte vet när det tar slut. Njuta av varje dag, för man vet aldrig vad som händer imorrn...

Tänker på våra fina grannar...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0