Efterrättsbuffé! :-)


Igår kväll så hade några kompisar bestämt sig för att vi skulle ha en middag med bara efterrätter, vilket var kul som omväxling! :-) Så alla tog med sig varsin sak. Men eftersom jag har så mycket att plugga nu så hann jag inte baka nåt, så istället köpte jag lite Daim som jag hittade i affären - svenskt godis i alla fall! :-)

Alla hade med sig en massa goda saker, men tyvärr så gick det inte att äta så mycket som man hade velat, eftersom man blev mätt väldigt snabbt... Lite synd... Och nu har jag nog fått en överdos på socker, så kommer inte vara sugen på det på ett tag tror jag.

Början av efterrättsbuffén, men eftersom alla kommer lite olika tider här så fylldes det på ordentligt efterhand...

 

Jag med tre ungrare... Eggesheggedre! (Eller hur det nu stavas! ;-))

 

Söta Amber och Julia

 

Vacker dans! ;-)

 

I övrigt så har jag vart dålig med uppdateringarna det sista, men det beror helt enkelt på att det inte händer så mycket här just nu... Har väldigt mycket att plugga, även om jag prickat av en uppsats och en muntlig presentation på min att göra lista så är det fortfarande två tentor och en uppsats kvar innan jag får min välbehövliga Spaniensemester! ;-)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0