Helgen


Det har vart en ganska omtumlande helg, som började med att jag och Gustav gjorde slut i fredags.  Så det påverkade såklart resten av helgen. Jag vill inte skriva mer om det här, men jag mår  efter förutsättningarna bra. På kvällen kom  sedan några vänner över på "svensk" middag med tacos och fruktsallad, och sen blev det lite melodifestivalen på det. Så det blev i alla fall en trevlig avslutning på dagen! :-)

Jag och mina svenska tjejer!

 

Annars har vädret i helgen varit underbart, kanske 12 grader varmt och sol hela helgen, så jag har vart på många promenader för att få i mig lite sol. Både själv och tillsammans med Malin. Sen har jag och Malin vart på gymmet också, mkt trevligt med sällskap där! Idag blev jag bjuden på vietnamesisk Pho (kyckling och nudelsoppa) hemma hos Tien idag på lunch. Så jag var där med honom och Brittany, mysigt! Så här kommer lite härliga vårbilder från Nijmegen:

 

Utsikten från mitt fönster.

 

Min älskade cykel! :-)

Det blåa på pakethållaren är väskor, som är toppen när jag vart och handlat och sådär.

 

En av alla blomsterförsäljare

 

En vanlig cykelparkering

 

Idag var jag på promenad i Vossenveld (hemma hos Malin) och gick på promenad vid kanalen där, väldigt mysigt!

 

Är glad över att kunna ha min skinnjacka igen efter vintern! :-)

 

Fina Malin!

 

Några roddare på kanalen, deras tränare cyklade på gångvägen bredvid och ropade åt dem i megafon... :-)




Kommentarer
Postat av: Helena

Hej



Trist att höra, hoppas du mår bra!



Kul med fina bilder från Holland. Njut av solen!

Kramar från Oslo

2011-03-21 @ 22:34:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0