Plugg, plugg, plugg


Just nu känns det som mitt liv bara består av (eller borde bestå av) plugg... Har så mycket de närmsta två veckorna så att jag blir stressad, även om jag försöker att lugna ner mig lite, men det är svårt när jag vet att det ska göras. Men efter de två veckorna så bär det av till Spanien för några dagars semester hos syrran!!! :-) Längtar, och hoppas att det är varmt så att man kan sola då! :-)

Dagen idag började med en morgonpromenad, lektion i international criminal responsibility och lektion i dutch criminal law. Sedan blev det lunch (som återigen var god!) i Refter med Rosa, Anna, Sofia och Vinzenco. Efter det begav jag mig till biblioteket för att förbereda inför en debatt jag och Victoria ska ha inför klassen i arbetsrätten på torsdag, fick faktiskt mycket gjort och det känns bättre nu! :-) Sen åkte jag hem och har suttit i några timmar med att fila på mitt cv/personliga brev och sedan skicka iväg det till ett antal (typ alla) ambassader i världen för att ansöka om en praktikplats i höst. Det skulle vara så grymt spännande om jag får möjlighet till det, men vet inte hur svårt det är att få det, så hoppas inte för mycket, men nu har jag i alla fall försökt! :-)

Nu ska jag precis bege mig ut på en kvällspromenad med Tien. Har som projekt att få honom att gilla promenader... :-) Är ju så kul att ha nån som bor nära som gillar att gå ut och gå med, men han är amerikan och där verkar det mest ses som konstigt att gå ut och gå utan mål. När jag frågade nu varnade han mig och sa att han bara hann gå en timme, han tror nog att jag är en galen hurtig svensk som kan gå hur länge som helst... ;-)

Samma fina vårbild som igår, blir så glad av den! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0