Svensk middag hos mig ikväll


Ikväll ska jag bjuda några kompisar på svensk middag hemma hos mig. Men jag tänkte inte satsa på de gammaldags klassiska rätterna, som köttbullar eller kallops eller nåt sånt, utan det blir en mer ny favorit! Men vill inte avslöja riktigt vad här ifall de som kommer läser här... Men uppdatering med kort kommer imorrn! :-) Det är så mysigt att bjuda hem några vänner på middag sådär lite opretantiöst, utan att det behöver bli värsta stora grejen!

Innan kvällen tänkte jag hinna förbi affären och handla lite ingredienser med. Men det är lite jobbigt att handla här, eftersom jag måste cykla, och det blir tungt med all mat på cykeln. Speciellt när det är mycket frukt och grönsaker som väger en del...

Hoppas ni alla får en mysig helg, se nu till att njuta ordentligt! ;-)

(Förresten så känner jag mig riktigt duktig över de många blogguppdateringarna de sista dagarna, ska försöka hålla i det här...!)


En bild på hela gänget från restaurangen igår!

(Bilden lånad från Annas facebook.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0