Tillbaka på skatten! :-)


Loggade precis in på skatteverkets hemsida och såg att jag ska få mycket tillbaka på skatten. Tillräckligt mycket för att betala en vecka nånstans på ett varmt ställe i Europa i sommar! :-) Nu gäller det bara att bestämma vart jag ska åka... Håller på och funderar när och hur mycket jag ska jobba i sommar också, det blir på samma ställe som de senaste tre somrarna, men måste lämna besked om när inom en vecka.

Idag ska jag plugga i skolan med fina Victoria, vi ska ha en argumentation inför klassen om åldersdiskriminering på arbetsrätten på torsdag, så vi behöver förbereda lite... På lunchen kommer Malin att joina oss och efter skolan ska jag bege mig till affären för att köpa ingredienser till chokladbollar - för ikväll är det mentormiddag (då alla tar med olika maträtter) och sen fest för söta Mac som fyller år idag!

Fina Victoria och jag på min födelsedag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0