Vårkänslor!


Nu är det vår! :-) Åtminstone enligt almanackan... Men vädret härnere har faktiskt känts lite vårigt de sista dagarna med, och igår tog jag på mig skinnjackan istället för vinterjackan för att fira våren! ;-) Ett annat vårtecken är mina fina påskliljor som jag fick i födelsedagspresent av Mac och Claire!

Mina fina påskliljor och min utsikt från fönstret!

 

Annars rullar det på härnere, har kommit igång med träningen igen tillsammans med ett gäng tjejer här, sen har jag pluggat en del i skolan med, känns lite socialare och roligare än att plugga hemma, sen har jag lite dålig disciplin när jag sitter hemma med.

 

För er som inte vet det så kommer jag hem till Sverige på besök 8-15/3, så är det nån som har tid att ses för en fika eller så får ni höra av er! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0