Avskedsfest...


Igår kväll hade jag avskedsfest i lägenheten för mina vänner här, och även om det var en jättetrevlig kväll så är det ju svårt att vara helt glad när det innebar att jag sa hejdå till några av dem för kanske sista gången någonsin. Men förhoppningsvis ses vi någongång någonstans igen - och alla fina erasmusmänniskor, ni är alltid välkomna till Sverige!!! Här kommer massa bilder från festen...

Jag och söta Malin i färgglada klänningar!

 

Jag, Malin, Zsofia, Anna, Tina och Tien

 

Jag och fina Tien - tack för din positiva energi!

 

Zsofia - love you darling...

 

Jag, födelsedagsbarnet Rosa, Malin och Lorenza

 

Min flatmate Rasmus (Tyskland) till höger och hans kompis Vincent (Holland) till vänster

 

Fick ett jättefint fotoalbum från underbara Anna, Pierre och Lorenza - så avundsjuk på deras lägenhet! ;-)

 

Jag och Gabor

 

Jag och underbara Anna!!!

 

Mina SATC-girls! ;-)

 

Underbara Victoria med Michael

 

Haha, söta Virve hade gjort en svensk och en finsk flagga på anslagstavlan och sen gjort siffrorna i Hockey-VM finalen där Finland vann med 6-1... Fast egentligen är jag inte så hockeyintresserad, så inte så ledsen som jag ser ut på bilden! ;-) Är mer glad över att Sverige kom trea i Eurovision dagen innan! :-)

 

Jag och Karyen (Singapore/USA)

 

Jag med Julie (Albanien) och Alisha (Tyskland) - tjejer vi ses i Kosovo eller Albanien i höst! ;-)

 



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så fint! Jag hade jättetrevligt igår även om det kändes vemodigt som tusan. Sällskapet var hursomhelst superbt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0