Bye bye americans...


Igår åkte som sagt två av mina favoritamerikaner hem till USA igen för att ta examen från lawschool och börja plugga till sina bar exams (en tenta på lagen i den delstaten man ska jobba i som man måste klara för att bli advokat). Och det känns tomt... Men det är väl så - ju mer man reser, desto mer underbara människor träffar man, och eftersom de inte bor på samma plats som en själv måste man säga hejdå...

Som tur är så är denna veckan ganska uppbokad, så hinner nog inte tänka så mycket på det... Ska börja plugga på nästa tenta i Employment Law och sitter i biblioteket och gör det nu. (Internet hemma funkar fortfarande inte, men jag sa till husvärden om det innan jag gick hit så förhoppningsvis fixar de det under dagen.) Sedan får jag besök i nästan en vecka, och då får jag se till att underhålla dem. :-) Träningen tänkte jag komma igång med ordentligt med också, men eftersom jag skadade benet lite när jag ramlade med cykeln påväg till Arnheim så får jag väl se hur det går med det. Men överkroppen kan jag ju träna iaf... :-) Blir nog nåt festande i veckan med, får se vad som händer.

But I'm happy to have such nice friends here...! Thank you Ewa for giving me a hug at exactly the right moment, Tien for the lovely walk and Zsofia for the nice evening... Love you all! :-)

Sista bilden innan de åkte... Nijmegen will miss both of you a lot... :-(

 

I'll miss you, your love for America and the beer... ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0