Bye bye Mishi...


Ikväll har jag varit på Cafe Samson igen (börjar verkligen bli ett av mina favoritställen, synd att jag upptäckte det så sent) för Mishis goodbyeparty. Det har vart en riktigt trevlig kväll, även om det är svårt att ha riktigt roligt när anledningen till festen är att någon man tycker om ska åka iväg. Men det var en bra kväll, men härliga människor och god öl (även om jag valde sorten som inte riktigt smakar öl...). Är lite för trött för att skriva så mycket just nu, men det kommer lite bilder istället:

Jag och Mishi

 

Jag, Malin, Rosa, Victoria och Anna - och i bakgrunden Brittney som inte riktigt är med på att bilden tas... :-)

 

Mishi får ett kort som alla har skrivit hälsningar på

 

Zsofia, Maria (Finland), Virve (Finland), jag, Malin och Agnese (Italien)

 

Roligt spegelkort! :-)

 

Jag och min söta spanjorska Julia! ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0